2019. január 17., csütörtök

“Meleg pasi vagyok, és véletlenül teherbe ejtettem a barátomat”

Donáth Anna nem érti, hogy miért tartották zárkában 8 órán át egy egyszerű szabálysértés miatt. A Momentum alelnöke Facebook bejegyzésében arra is kitért, hogy a rendőrök túlóráztak. Donáth Anna – aki a mai tüntetésen beszédet fog mondani – ezt írta a Facebookon: “Ma este pár másodpercig a fejem felett tartottam egy lila füstöt kibocsátó partikelléket, […]
Kapcsolódó cikkek








Hogy került 43,5 millió dollár a nemzetbiztonsági ...

views 96











Bemutatták az eltérő színű nyíregyházi jaguárikrek...

views 91











Bréking nyúz, december 5. – Tudósítás a másik való...

views 129











Nemzetközi megfigyelőket hívna a választásra a Mom...

views 118











Pénteken bejelentik: nem lesz decemberi kongresszu...

views 1.2k




jQuery(document).ready(function( $ )
//jQuery(".yuzo_related_post").equalizer( overflow : "relatedthumb" );
jQuery(".yuzo_related_post .yuzo_wraps").equalizer( columns : "> div" );
)

https://fuhu.hu/meleg-pasi-vagyok-es-veletlenul-teherbe-ejtettem-a-baratomat/
#Érdekes, #Világ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése