2022. október 15., szombat

Felborulhat a pénzügyi egyensúly, ha a költségvetés nem szigorít

“Az a fiskális politika, melyet jelenleg a magyar kormány művel (vártnál jóval magasabb ÁFA bevételek + különadók) nem teszik rendbe a költségvetést. Rövid távon sem, hosszútávon pedig különösen nem” – ez a véleménye Elek Péternek, aki a Dialóg befektetési alapkezelő igazgatója. A Magyar Nemzeti Bank már lépett, most a kormányon a sor. Ha ugyanis nem […]


https://fuhu.hu/felborulhat-a-penzugyi-egyensuly-ha-a-koltsegvetes-nem-szigorit/
#ElekPéter, #FiskálisPolitika, #IMF, #Infláció, #VargaMihály

1 megjegyzés:

  1. Mikszáth idejében instanciázásnak, installálásnak hítták.
    Pedig még híre-hamva sem vót a számítógépnek meg a zsidó Pegasusnak.
    Habár lehet, csak nem így hítták: kasszának.
    Oszt ott lehetett tejelni.
    Ácsorgás-nak is lehetne nevezni.
    Ácsorgásnak a "Nagy Ember" előszobájában.
    Várva a bébocsáttatásra - meg arra, hogy előadjuk (amink van), meg amit szeretnénk kérni a 'Nagy Ember'-től.
    Most én mondom - a bírónak is! a kurvaédesanyját -, hogy ezek halálra ítélték magukat.
    Nem én!
    Ők, saját magukat.
    Értve vagyok???
    Én szerintem.
    Azaz: szubjektíven.
    Az államrend megdöntésének minden szándéka nélkül...
    Meg arra való szervezkedés szándéka nélkül.
    Politikusokról.
    Én, a sima, mezei választópolgár, akit soha semmire nem választottak és választanak meg (hazudtam: háromszor megválasztottak!!!), és csak akkor érdekes a véleményem, ha a kötélrevalókat kell megválasztanom!!!
    Milyen kötélre, milyen kötélre!?
    Hát csak olyanra, ahol majd a talpuk alatt fütyül a szél...!
    Halállisták itt-ott, Georgiai kövek (jaj már fölrobbantak) félmillió ember maradhat sugallattal, feltételezett központi nyilvántartás szerinti népirtások, teljesen hivatalosan..., nem is értem, mire számított a "központi társadalommérnökség szabadkőműves menedzsere"?
    Pont erre!
    Nem csak Kubatov listák léteznek, de van már mindenféle, minden eshetőségre...- mondjuk csődre!!!

    VálaszTörlés